Welcome to Erlangga's blog

Terimakasih telah mengunjungi blog ini...
Semoga blog ini bermanfaat bagi anda..
  SELAMAT MEMBACA...
Powered By Blogger

Erlangga's Blog

Sabtu, 03 April 2010

Muhasabah cinta

Aku minta pada Allah setangkai bunga segar ia beri aku kaktus berduri.aku minta pada Allah binatang mungil nan cantik,Ia beri aku ulat berbulu.aku sedíh dan bertanya…betapa tidak adilnya ini.Kemudian…kaktus ítú berbùngá indah bahkan sangat indah,dan ulat berbulu itupun menjelma jadi kupu kupu nan elok.Aku terpesona dan aku tersadar,itulah jalan Allah indah dan cantik pada waktunya.Allah tidak memberi apa yang kita inginkan,tapi…memberi apa yang kita perlukan,kadang kita sedih,kecewa,dan terluka,tapi kita ketahui jauh diatas segalanya.Allah selalu memberikan yang terbaik.Kita bersyukur atas segala nikmatNya..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar